RedCart na start

Co to jest RedCart?

RedCart jest jednym z wielu dostępnych na rynku rozwiązań e-commerce, które w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej zapewniają gotowe do użycia rozwiązanie, bez konieczności instalacji, konfiguracji oraz ciągłego monitorowania i utrzymania.

Podstawowe funkcje RedCart

  1. Gotowe szablony graficzne tzw. maski lub skórki sklepu - Klient ma możliwość wyboru jednej z wielu dostępnych masek lub przygotowanie indywidualnej, dostosowanej do unikalnych potrzeb sklepu. Maski przygotowane są również do zakupów realizowanych przez urządzenia mobilne (tablety, smartfony) z uwzględnieniem wymagań dla stron responsywnych, czyli dostosowujących swój wylgąd i sposób prezentacji informacji do dostępnej wielkości ekranu. Technologia ta nazywa się Responsive Web Design, w skrócie RWD

  2. Integracje z Marketplaces - automatyzacja sprzedaży wielokanałowej (Allegro, eBay czy inne). Wykorzystanie Marketplaces do budowy marki to bardzo dobry sposób na promocję - choć jak każdy, wymaga opłaty (prowizji od sprzedaży). Wykorzystanie wielu kanałów pomaga budować markę i przyciągać klientów do własnego rozwiązania e-commerce, w których należy podjąć działania do zatrzymania klienta - wytworzenia jego lojalności, którą możemy wynagradzać na przykład niższymi cenami niż na Marketplaces bądź dodatkowymi programami lojalnościowymi za dokonane zakupy (dla przykładu bezpłatna przesyłka czy gratisy po przekroczeniu określonej wartości koszyka).

  3. Integracje z hurtowniami - dostęp do wielu baz towarowych (hurtowni), automatyzacja aktualizacji stanów magazynowych i cen. Każdy początkujący sprzedawca boryka się z problemem znalezienia dobrego źródła produktów, przy czym "dobroć" polega nie tylko na niskich cenach, ale również na stabilnym źródle tych produktów (aktualne i utrzymywane stany magazynowe) czy szybka realizacja dostawy.
    Funkcjonalność tę docenią szczególnie Sprzedawcy planujący działać w modelu Dropshipping.

  4. API - automatyzacja wymiany danych (np. zamówień, listów przewozowych, powiadomień SMS/email/komunikatory) z dowolnym rozwiązaniem zewnętrznym, o ile nie jest już zapewniona w ramach wielu dostępnych integracji

W przypadku braku wiedzy lub zasobów programistycznych po stronie Klienta, RedCart zapewnia wsparcie w tym zakresie, które jest wyceniane indywidualnie w zależności od stopnia skomplikowania tematu i ilości czasu potrzebnego na jego realizację.

RedCart dla Dropshipping

Jak już zostało wspomniane, RedCart oferuje szereg możliwości dla prowadzących sprzedaż w modelu Dropshipping.

Podstawową zaletą są gotowe do użycia integracje automatyczne z wieloma hurtowniami.

Taki kierunek oszczędza nam wielu tygodni oczekiwania na podpisanie umowy handlowej, negocjację warunków handlowych a finalnie własną integracje z API dostawcy - co się wiąże szczególnie z tym ostatnim, sporych kosztów na realizację projektu informatycznego.

Mówi się, że nie ma nic za darmo - i tutaj również tak nie jest. W zależności od wybranego planu abonamentowego otrzymujemy dostęp do określonej ilości integracji w ramach opłaty miesięcznej - lub brak bezpłatnej integracji w podstawowym planie Micro.

Ilość aktywnych integracji w ramach naszego sklepu można oczywiście zwiększyć, jednak wymaga to dodatkowej opłaty. Warto więc na wstępnym etapie określić nasze minimalne potrzeby, a w trakcie współpracy z RedCart zwiększać możliwości naszego pakietu w zależności od rozwoju naszego biznesu.

Ile kosztuje RedCart

Zacznijmy od tego, że spróbować możesz bezpłatnie. RedCart oferuje bezpłatny okres próbny trwający aż 14 dni. W trakcie okresu próbnego dysponujesz pełną funkcjonalnością oprogramowania, a także otrzymujesz dostęp do pomocy ze strony RedCart we wszystkich kwestiach związanych ze startem i obsługą sklepu.

RedCart oferuje wiele możliwości współpracy, jednak na początek najważniejsze są trzy dostępne plany: Micro, Plus i Premium.

Podstawowe różnice między planami opisujemy poniżej. Warto zaznaczyć na wstępie, że w zależności od wyboru planu zmienia się kwota prowizji od płatności elektronicznych jaką pobierze od nas dostepny w ramach integracji w RedCart firma tpay.

Ważne jest też podjęcie decyzji o formie opłacania należności za sklep. Jeśli wybierzemy płatność miesięczną, nie możemy skorzystać ze sporej zniżki jaką otrzymamy opłacając abonament za cały rok z góry.

Micro

Micro jest to plan dla osób posiadających produkty do wysyłki i realizujących tą wysyłkę samodzielnie.

Pozwala wprowadzić do sprzedaży do 1000 produktów, posiada jedno konto administratora sklepu oraz oferuje automatyczną integrację z Allegro i innymi kanałami sprzedaży.

Koszt miesięczny: 99 PLN netto przy płatności za 12 miesięcy lub 129 PLN netto przy płatności za każdy miesiąc osobno.

Wypróbuj bezpłatnie plan RedCart MICRO

Plus

Plan Plus jest bardziej zaawansowaną wersją planu Micro i zawiera w cenie jedną wybraną integrację z hurtownią, co pozwala rozpocząć sprzedaż w modelu Dropshippingowym.

Pozwala wprowadzić do sprzedaży do 25000 produktów, może być zarządzany przez trzech niezależnych administratorów i podobnie jak plan Micro zapewnia integrację z Allegro i innymi kanałami sprzedaży.

Koszt miesięczny: 139 PLN netto przy płatności za 12 miesięcy lub 189 PLN netto przy płatności za każdy miesiąc osobno.

Wypróbuj bezpłatnie plan RedCart PLUS

Premium

Plan Premium jak z nazwy wynika, oferuje naszersze możliwości w ramach podstsawowej listy planów RedCart. W cenie zawiera trzy wybrane integracje z hurtowniami.

Pozwala wprowadzić do sprzedaży do 150000 produktów, nasz zespół zarządzający może składać się z aż 50 niezależnie pracujących osób i podobnie jak pozostałe plany, zawiera integrację z Allegro i innymi kanałami sprzedaży.

Koszt miesięczny: 169 PLN netto przy płatności za 12 miesięcy lub 289 PLN netto przy płatności za każdy miesiąc osobno.

Wypróbuj bezpłatnie plan RedCart PREMIUM

Czy RedCart jest dla mnie?

Odpowiedź na to pytanie nie jest łatwa.

Wszystko zależy od tego iloma produktami dysponujesz - lub ile integracji z hurtowniami planujesz wdrożyć.

RedCart wymaga miesięcznej lub rocznej opłaty za udostępnione rozwiązanie, dlatego też musisz być zdecydowanym Sprzedawcą, który faktycznie chce rozpocząć nowy biznes lub rozwinąc istniejący o nowe możliwości jakie daje e-commerce. Jeśli nie masz pewności czy to jest dla Ciebie, możesz zacząć od bezpłatnego okresu próbnego, a następnie dokonywać płatności miesięcznej. Abonament roczny jest dla Ciebie zawsze dostępny!

RedCart oferuje szerokie możliwości rozwoju, podsumowując najważniejsze w kilku punktach:

  • sklep w modelu SaaS (Software-as-a-Service), dzięki temu nie musisz zajmować się kwestiami technicznymi i możesz skupić się na promocji i sprzedaży
  • ponad 450 wbudowanych funkcji, które możesz uruchamiać w dowolnym momencie
  • ponad 100 gotowych integracji z hurtowniami (w tym wiele oferujących współpracę w modelu Dropshipping)
  • sprzedaż wielokanałowa z automatyczną obsługą procesów jak wystawianie ofert i synchronizację zamówień
  • integrację z systemami płatności, porównywarkami cen, marketplaces czy kurierami
  • różne plany cenowe wraz z dodatkową zniżką dla stale współpracujących Sprzedawców i opłacających usługę rocznie

Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego w RedCart już dziś!

Pokaż Komentarze